BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday 2 December 2011

kisah ''chuna'' !

nuraquiah ..
cinta hati saya ,saya kehilangan dia lagi sekali ,
kami saling mencintai :)
bahgia time sme2 dulu ,
tapi
sekarang kami dah jauh . 
dah lama saya tak jumpa dia ,ape khabar dia .
dia misti miss saya .
saya tuggu awak kat sini .
saya sayang dia ,tapi saya tak boleh la dengan dia .
saya ni lain .
saya kuat cemburu ,suka tuduh dia bukan2 .
tah la . 
saya nak dia ,saya sayang dia .
tapi ...
dah dekat 3 tahun saya dengan dia :)
walaupun selalu berpisah ,saya tau dia sayang kan saya .
saya miss dia sangat2 .
dia selalu ada ,dia lah yg tlong saya selalu .
dia jugak lah yang selamat kan saya .
klu tak ,hidup saya dah hancur .
dia baik lah ,saya suka .
saya try cri yang mcm dia .
tapi .
tak dapat2 lah . saya pun tak tahu lah . 
saya dah dapat tngok dia ,saya dah jmpa dia balik . 
dia cakap dia miss saya . tapi dia diam je .
saya nak tegur dia ,tapi saya takot .
saya takot nanti dia marah or tak layan saya .
saya rindu dia .
hmmm.
saya pun tak tau sampai bila nak macam ni .
nak terus diam kan diri? 
tak paham la nak buat macam mana .
tak apalah ,kalau dia bukan jodoh saya .
sya tak boleh buat apa .
saya just doa kan dia bahgia ,kalau dengan saya pun belum tentu dia bahgia :(
apa la kesudahan nya ni??
tu sume takdir tuhan .
saya redho . 
kalau lah dia bukan jodoh saya ,saya doa kan dia dapat yg terbaik .
''saya sayang awak''


0 comments: