BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday 4 December 2011

soalan?

masih lg menunggu kamu .masih lagi aku terluka disini ,tapi hari ini aku bangga dengan kau.kau mmbuat cinta aku lagi mendalam.bukan aku tak percaya kan kau .tapi aku ragu.ape yang sedang kamu sampai kan?aku tidak faham.aku tidak ingin selamnya brgini .apa yang kau sedang fikir kan disana? apakh kau sgguh untuk kli ini?bukan aku membenci kau ,tapi aku x ingn rsa ditggal lg.sakit .perit bagi aku .aku disni umpama bunga ,tiada yg mmberi air,sllu layu ,bila layu ? akan mati lah.smpai bila aku harus brgini ni? smpai bila kau terus brgitu?ape kesudhan nya kta?bersma dan brpisah .tu yg trjadi slma kta brcinta.bukan aku menyalh kan kau .tapi kau dan aku ,harus bersatu untuk mndaptkan cinta yang tulis dan murni .smpai bila harus brgini?




*** allah sedang menguji ***

0 comments: